مامان یا بابا؟؟؟؟


حیاط خلوت من

خوش آمدید

 

مامان - بعله ؟ - من می‌خوام به دنیا بیام ... - باشه



- مامان - بعله ؟ - من شیر می‌خوام - باشه



- مامان - بعله ؟ - من جیش دارم - خب



- مامان - بعله ؟ - من سوپ خرچنگ می‌خوام - چشم



- مامان - بعله ؟ - من ازون لباس خلبانی‌ها می‌خوام - باشه



- مامان - بعله؟ - من بوس می‌خوام - قربونت بشم



- مامان - جونم ؟ - من شکلات آناناسی می‌خوام - باشه



- مامان - بعله ؟ - من دوست‌دختر می‌خوام - خب



- مامان - بعله ؟ - من یه خط موبایل می‌خوام با گوشی سونی - چشم



- مامان - بعله ؟ - من یه مهمونی باحال می‌خوام - باشه عزیزم



- مامان - بعله ؟ - من زن می‌خوام - باشه عزیز دلم



- مامان - بعله ؟ - من دیگه زن نمی‌خوام - اوا ... باشه



- مامان - .. بعله - من کوفته تبریزی می‌خوام - چشم



- مامان - بعله ؟ - من بغل می‌خوام - بیا عزیزم



- مامان - بعله ؟ - مامان - بعله - مامان - ... جونم ؟ - مامان حالت خوبه ؟ - آره



- مامان ؟ - چی می‌خوای عزیزم ؟ - تو رو می‌خوام .. خیلی - ...



***



- بابا - بعله ؟ - من می‌خوام به دنیا بیام - به من چه بچه .. به مامانت بگو



- بابا - هان؟ - من شیر می‌خوام - لا اله الا الله



- بابا - چته ؟ - من از اون ماشین کوکی‌های قرمز می‌خوام - آروم بگیر بچه



- بابا - اههههه - من پول می‌خوام - چی ؟؟؟؟ !!!



- بابا - اوهوم ؟ - منو می‌بری پارک ؟ - من ماشینمو نمی‌برم تو پارک تو رو ببرم ؟



- بابا - هان ؟ - من زن می‌خوام - ای بچه پررو .. دهنت بو شیر می‌ده هنوز



- بابا - .... - من جیش دارم - پوففف



- بابا - درد - من زن نمی‌خوام - به درک



- بابا - بلا - بابا - زهرمار - من یه اتاق شخصی می‌خوام - بشین بچه



- بابا - مرض - منو دوست داری - ها ؟



- بابا - ... - بابا - خررر پفففف - بابا - خفه - بابا - جونت در بیاد



- بابا - دیگه چته ؟ - من مامانمو می‌خوام





نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت15:16---19 شهريور 1391
قشنگ بودپاسخ:ملسی آبجی گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:,ساعت 14:55 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com